صدرا یوسفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مرحله نهایی گزینش آثار نمایشی پس از برگزاری سه نوبت داوری و بازبینی آثار واصله به دبیرخانه دومین جشنواره هنرهای شهری خانه بهار شهرداری مشهد از پنجم تا دهم فرودین ماه در حال انجام است.
وی اضافه کرد: اعضای هیات داوران این مرحله را گلاب آدینه بازیگر، کارگردان تئاتر و مدرس بازیگری، نادر برهانی مرندی نمایشنامه‌ نویس، کارگردان و بازیگر تئاتر و شهرام نوشیر نمایشنامه ‌نویس، کارگردان و بازیگر تشکیل می دهند.
دبیر جشنواره خانه بهار شهرداری مشهد گفت: طی مرحله نهایی، داوران با حضور در هنگام اجرای تئاترها و مشاهده نمایش‌های صحنه‌ای و خیابانی، نسبت به گزینش آثار برتر اقدام می‌کنند.
یوسفی افزود: بخش هنرهای نمایشی این جشنواره با اجرای 200 نوبت نمایش از 26 گروه تئاتر از سراسر کشور در دو بخش اجراهای صحنه‌ای و خیابانی، طی تاریخ سوم تا 10 فروردین ماه 1398 در فرهنگسراها، سالن‌های تئاتر، بوستان‌های بزرگ سطح شهر، میادین و معابر پرتردد و همچنین مبادی ورودی شهر مشهد برگزار می شود.
جشنواره خانه بهار نام یک جشنواره هنر شهری به ابتکار شهرداری مشهد است که طی 10 سال اخیر با مددگیری از خلاقیتها، آثار هنرمندان عرصه های مختلف و کارشناسان امور شهرآرایی را در آستانه آغازین روزهای فصل بهار در محیط عمومی شهر مشهد جانمایی می کند و موجب آراستن این شهر می شود.
1922/7505
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.