سرپرست روابط عمومی نمایشگاه بین المللی مشهد از آماده باش نمایشگاه بین المللی مشهد جهت اسکان اضطراری و موقت زائرین و شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سید قاسم قدمگاهی در این رابطه گفت: با توجه به جلسه ستاد بحران و احتمال بارش شدید باران و آبگرفتگی و وقوع سیلاب در شهر مشهد و دستور آماده باش شهردار و شورای شهر مشهد جهت اسکان موقت و اضطراری زائرین و مسافرین در اماکن سرپوشیده و سوله های مناطق شهرداری و سازمان های زیرمجموعه ، نمایشگاه بین المللی مشهد با ظرفیت بیش از دوهزار خودرو در آماده باش کامل قرار گرفته است.

وی افزود: در همین راستا با دستور محبی مدیر امور نمایشگاهی ، مدیران و پرسنل مجموعه در شرایط آماده باش می باشند و از عصر روز دوشنبه پنجم فروردین  تلاش کردند فضای سالن ها و امکانات نمایشگاه را آماده و جهت اسکان موقت و اضطراری زائرین و مسافرین شرایط را محیا کنند.

سرپرست روابط عمومی نمایشگاه بین المللی مشهد با تاکید بر هماهنگی کامل مجموعه نمایشگاه با مدیریت بحران شهرداری مشهد تصریح کرد:با توجه به شرایط بحرانی آب و هوا در کشور و احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی  و شرایط خاص تعطیلات نوروزی و حضور گسترده زائرین و مسافرین در شهر مشهد مجموعه نمایشگاه بین المللی مشهد به صورت شبانه روزی آماده اسکان موقت و خدمت رسانی به زائرین حضرت رضا علیه السلام تا رفع شرایط بحرانی می باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.