اسماعیل بهمن آبادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این محموله ظهر امروز در قالب دو هزار تخته موکت شش متری از مشهد بارگیری و عازم مناطق سیل‌ زده در شمال شرق کشور شد.
وی این محموله را چهارمین مرسوله ارسالی از خراسان رضوی برای سیل زدگان در گلستان ذکر و بیان کرد: بطور متوسط ظرف روزهای اخیر در پی رخداد سیل در گلستان هر دو روز یکبار محموله امدادی از خراسان رضوی به آن استان ارسال شده است.
معاون جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: در نخستین محموله ارسالی هزار و 500 بسته غذایی یک ماهه، در دومین محموله سه هزار و 300 تخته پتو و در سومین محموله هزار و 225 بسته غذایی یک ماهه به استان گلستان ارسال شده است. امروز نیز چهارمین محموله ارسالی از دوم فروردین ماه جاری تاکنون به سمت مناطق یل زده گسیل شد.
وی گفت: علاوه بر کمکهای جمعیت هلال احمر و دیگر دستگاههای اجرایی، بخاطر وسعت حادثه هموطنان سیل زده در گلستان نیازمند مساعدت و کمکهای بیشتر از سوی مردم هستند. بر این اساس داوطلبان، خیران و مردم نوعدوست می‌توانند کمکهای نقدی خود را به حساب هلال احمر به شماره کارت 9730-5025-6318-5894 نزد بانک رفاه، شماره حساب 99999 نزد تمامی بانکهای سراسر کشور و یا با شماره‌گیری #112780 جهت کمک به سیلزدگان شمال کشور واریز نمایند.
بهمن آبادی همچنین تاکید کرد: هموطنان نیکوکار باید مراقب کلاهبردارانی باشند که با نام کمکهای مردمی اقدام به سودجویی در این شرایط می‌کنند. افراد سودجو با ایجاد کانال در فضای مجازی، گروه و پیجهای مختلف در برخی پیام رسانها کلاهبرداری می‌ کنند لذا مردم باید در این زمینه هوشیار باشند.
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.