علیرضا خادم پیر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس رودخانه های مسیرهای بالادستی نظیر جاغرق و عنبران در حال پر شدن هستند و روان آب در آنها جاری شده است از اینرو برای پیشگیری از هرگونه حادثه برای اهالی محلی و گردشگران نوروزی اجازه ورود خودور و اشخاص به این مناطق داده نمی شود.
وی گفت: تاکنون از این بابت حادثه ای در طرقبه رخ نداده و تنها یک دستگاه خودرو بر روی پل در مسیر رودخانه گلستان گیر کرده بود که بدون مشکل به محیط امن منتقل شد.
شهردار طرقبه افزود: با توجه به شرایط جوی تمام نیروها و امکانات این شهرداری در حالت آماده باش قرار دارند.
شهرستان بینالود با 70 هزار نفر جمعیت بخاطر طبیعت جذاب و وجود شهرهای ییلاقی طرقبه و شاندیز از مقاصد عمده گردشگری در خراسان رضوی است. شهر طرقبه در فاصله 18 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش شدید باران طی روزهای ششم و هفتم فروردین ماه جاری این استان را فرا می گیرد. با توجه به رگباری بودن بارشها، وقوع آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیلها و همچنین احتمال اختلال در سامانه حمل و نقل وجود دارد. بیشترین بارش برای شهرستانهای درگز، قوچان، جوین، جغتای، سبزوار، داورزن، چناران، تربت حیدریه، رشتخوار، بردسکن، گناباد، کاخک، نیشابور، بینالود، فیروزه، فریمان، کاشمر، خوشاب و مشهد پیش بینی شده است.
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.