شورای هماهنگی مدیریت بحران به ریاست فرماندار و مدیران اجرائی تایباد شامگاه پنجم فروردین ماه در فرمانداری شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تایباد، حسین شرافتی راد در این جلسه گفت: بلایای طبیعی قابل پیش بینی نیست، افزایش توانمندی و حفظ آمادگی دستگاه های اجرایی به ‌منظور رویارویی با حوادث و بلایای طبیعی جهت مقابله و کاهش اثرات آن یک اصل مهم و ضروری است.

وی افزود: در بحث مدیریت بحران تمام دستگاه های اجرایی باید همیشه آمادگی لازم را داشته باشند تا با ارائه خدمات به موقع و مدیریت صحیح، بتوان صدمات و خسارات را به کمترین حد ممکن کاهش داد.

وی تصریح کرد: بنابر دستور استاندار خراسان رضوی حضور تمام فرمانداران، شهرداران و مدیران اجرایی به ویژه اعضای ستاد مدیریت بحران جهت جلوگیری از حوادث طبیعی بنابر گزارش‌های هواشناسی در محل خدمت خود الزامی است.

فرماندار تایباد مطرح کرد: اصحاب رسانه در اطلاع رسانی به موقع و صحیح نقش موثری دارند و ضروری است تمام اخبار و اطلاعات را از طریق ستاد بحران و هلال احمر شهرستان دریافت کنند و به صورت مکرر در فضای مجازی منتشر کنند.

در ادامه جلسه شرح وظایف هر یک از دستگاه‌های مربوطه ارائه شد و اعضای ستاد بحران شهرستان نظرات کاربردی خود را اعلام کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.