اسماعیل بهمن آبادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا این اقلام را شامل هزار و 225 بسته مواد غذایی یک‌ ماهه به همراه سه هزار 675 بطری روغن 810 گرمی ذکر و بیان کرد: ظرف روزهای اخیر طی دو مرحله سه هزار و 300 تخته پتو و هزار و 500 بسته غذایی یک‌ ماهه از خراسان رضوی به گلستان ارسال شده بود.
وی افزود: مردم نوعدوست می‌ توانند کمکهای نقدی خود را به حساب جمعیت هلال احمر به شماره کارت 9730-5025-6318-5894 نزد بانک رفاه و یا شماره حساب 99999 نزد تمامی بانکهای سراسر کشور واریز کرده و همچنین با شماره‌ گیری #112780 کمکهای خود را به هموطنان سیل ‌زده در شمال کشور اهدا کنند.
معاون جمعیت هلال احمر خراسان رضوی همچنین گفت: مردم در چارچوب کمک به سیل زدگان باید مراقب کلاهبردارانی باشند که با نام جلب کمکهای مردمی اقدام به سودجویی می‌ کنند. با توجه به اینکه همیشه و در هر زمانی مردم به محض بروز حادثه برای هموطنان وارد عمل می‌شوند، افراد سودجو نیز با ایجاد کانال در فضای مجازی، گروه و پیجهای مختلف در برخی پیام رسانها اقدام به کلاهبرداری می‌کنند لذا باید مراقب شود که این کمکها به‌جایی سپرده شود تا به دست نیازمند حقیقی برسد.
وی افزود: بر همین‌ اساس لازم است شهروندان کمکهای نقدی و غیرنقدی خود را صرفاً از طریق‌ پایگاههای مجاز همچون جمعیت هلال احمر اهدا کنند تا این کمکها به مقصد واقعی خود واصل شود.
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.