مهدی فروزان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعداد زائران و مسافران نوروز امسال خراسان رضوی در مقایسه با مدت مشابه پارسال 1.2 درصد بیشتر شده است.
وی ادامه داد: 472 هزار و 790 نفر از مجموع مسافران نوروز امسال تاکنون با خودروهای حمل و نقل جاده ای و عمومی به خراسان رضوی سفر کرده اند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 1.8 درصد کاهش نشان می دهد.
مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: 188 هزار و 657 زائر و مسافر نیز با قطار به این استان سفر کرده اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال 2.7 درصد بیشتر شده است.
وی شمار زائران و مسافرانی را که از طریق فرودگاهها به خراسان رضوی وارد شده اند نیز 98 هزار و635 نفر اعلام و بیان کرد: این آمار در مقایسه با مدت مشابه پارسال 16.7 درصد کاهش یافته است.
فروزان افزود: تعداد زائران و مسافرانی که طی هین مدت با خودروی شخصی به خراسان رضوی سفر کرده اند پنج میلیون و 692 هزار و848 نفر می باشد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال کاهش 1.4 درصدی نشان می دهد.
وی در خصوص آمار زائران و مسافران مشهد هم گفت: از روز 25 اسفند گذشته تا سوم فروردین جاری سه میلیون و 919 هزار و317 نفر به این کلانشهر سفر کرده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود 9 درصد افزایش دارد.
نوروز پارسال افزون بر هشت میلیون زائر و مسافر به خراسان رضوی سفر کرده بودند.
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.