استاندار خراسان رضوی گفت: مدیریت شهری مشهد برای زمان تحویل سال و سخنرانی مقام معظم رهبری اقدامات مناسبی در حوزه حمل و نقل و ترافیک انجام داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد ، علیرضا رزم حسینی در حاشیه بازدید از مرکز کنترل و مدیریت ترافیک شهرداری مشهد ، اظهار داشت: طی بازدیدی که از مرکز ترافیک داشتیم، خوشبختانه مدیریت شهری برای زمان سال تحویل و سخنرانی مقام معظم رهبری در حوزه اتوبوسرانی، تاکسیرانی و قطار شهری اقدامات مناسبی انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری مشهد علاوه بر افزایش تعداد ناوگان‌ها و ساعت سرویس‌دهی به صورت رایگان به مردم‌ خدمت کرد که کار بسیار ارزشمندی است و اقداماتی که در سال جدید انجام گرفته نسبت به سال گذشته بهبود قابل توجهی داشته است.

رزم حسینی با بیان اینکه تعداد زائران نسبت به سال گذشته ۳ درصد افزایش داشته است، اظهار کرد: تاکنون ۵ میلیون نفر وارد خراسان‌رضوی و بیش از ۳ میلیون نفر وارد مشهد شده‌اند.

وی تصریح کرد: کار بزرگی که دولت در روزهای پایانی سال ۹۷ انجام داد، موافقت با تهاتر بدهی شهرداری مشهد با شبکه بانکی به مبلغ ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان جهت تسویه‌ بدهی‌های این نهاد بود و شهرداری مشهد امروز بدون بدهی است.

رزم حسینی افزود: امیدوارم با این اتفاق در سال جاری شهرداری مشهد پروژه‌هایی را آغاز کند که نیاز این شهر بوده و در شان امام رضا(ع) و زائران است.

گفتنی است در ادامه شهردار مشهد و استاندار خراسان رضوی از اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی و همچنین شهرک دانش و سلامت مشهد بازدید کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.