به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد یک عضو شورای شهر مشهد در آیین افتتاحیه این جشنواره گفت: خوشبختانه خیابان غذا به سرعت توانست با مردم ارتباط برقرار کند و تبدیل به یک فرهنگ شود.
رمضان‌علی فیضی افزود: معاونت گردشگری شهرداری مشهد سال گذشته برای نخستین بار اقدام به برگزاری خیابان غذا کرد که با استقبال شهروندان رو به رو شد.
معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد هم در این افتتاحیه گفت: امسال همگرایی مناسبی در برپایی این جشنواره شکل گرفت.
نرگس شالچیان افزود: سال گذشته و برای نخستین‌بار خیابان غذا در مشهد برگزار شد که همراه با مشکلاتی بود.
وی ادامه داد: امسال متولیان شهری در حوزه‌های مختلف برای برگزاری این جشنواره ورود پیدا کردند و در واقع دست به دست هم دادند تا اتفاق خوبی رقم بخورد.
معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد گفت: خوشبختانه خیابان غذا با استقبال پرشور و پررنگ مردم رو به رو بوده و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا شهروندان ساعات خوبی را در این خیابان بگذرانند.
رویداد خیابان غذا تا شانزدهم فروردین ماه 1398 ادامه دارد و شهروندان مشهدی و مسافران و زائران این شهر می توانند از ساعت 18 تا 24 در انتهای خیابان هفتم تیر مشهد از این خیابان بازدید و در این رویداد شرکت کنند.
1922/2030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.