آیت الله سید احمد حسینی خراسانی که به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه امروز مشهد در حرم مطهر امام رضا (ع) سخن می گفت افزود: در کشور مشکلات و کمبودهایی در حوزه اقتصادی وجود دارد که مردم در این زمینه ها گله مندند.
وی ادامه داد: ایران اسلامی نظام مقتدری دارد که دشمنان را به چالش کشیده است بنا بر این نباید در حوزه اقتصادی مشکلی داشته باشد و توقع از مسئولان نیز این است که با اتحاد و همبستگی و دعوت از مردم مشکلات را حل کنند.
نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال 'رونق تولید' توسط مقام معظم رهبری گفت: رهبر فرزانه انقلاب در ابتدای سال جدید رهنمودهای خوبی را برای تحقق این شعار ارائه کردند لذا ملت و مسئولان باید پشت سر رهبری با اراده محکم و عزمی راسخ تمامی مشکلات به ویژه اقتصادی را حل کنند.
آیت الله حسینی خراسانی افزود: ما یقین داریم که با اتحاد و همبستگی می توانیم بیانیه گام دوم انقلاب رهبری گرانقدر که تاکید فراوانی برای حل مشکلات پیش رو دارد را اجرایی کنیم.
وی ادامه داد: مردم ایران به عنوان ملتی حقیقت طلب و عدالت خواه مدافع مظلومان در تمام جهان هستند.
نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سالروز رحلت حضرت زینب (س) گفت: این بانوی بزرگوار الگوی ایثار، صبر و استقامت هستند و ایشان وظیفه خود را در راستای زنده نگه داشتن پیام عاشورا و خون شهیدان کربلا به درستی انجام دادند که باید از آن درس گرفت.
حسینی خراسانی افزود: حضرت زینب (س) در برابر زورگویی مستکبران آن زمان ایستادگی کردند و ما نیز می توانیم با الگو گرفتن از آن حضرت در برابر بدخواهان و توطئه گران ایستادگی کنیم.
1922/3027/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.