یحیی قاینی پور روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از مشهد شهرستانهای درگز، کلات و نیشابور با بارندگی بین 11 تا 14 میلی متر بیشترین بارش را داشته اند.
وی ادامه داد: میزان بارندگی در شهرستانهای قوچان، سرخس، سبزوار، چناران، فریمان، جغتای، بردسکن و تایباد زیر 10 میلی متر گزارش شده است.
رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارشهای رگباری باران که از عصر دیروز در مناطق مختلف خراسان رضوی شدت گرفته است تا ظهر فردا شنبه همراه با رعد و برق و افزایش شدت وزش باد ادامه خواهد داشت و در مناطق سردسیر به شکل برف و باران رخ خواهد داد.
قاینی پور افزود: وقوع این بارشها به صورت باران و برف بیشتر در شهرستانهای درگز، قوچان، کلات، ارتفاعات بینالود، فریمان و همچنین محورهای کوهستانی تربت حیدریه، کاشمر، کوهسرخ، سبزوار و نیشابور پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: برای امروز، جمعه وزش باد شدید در خراسان رضوی به ویژه نیمه جنوبی این استان پیش بینی شده است.
قاینی پور گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد 10 درجه سلسیوس پیش بینی شده است که در روزهای شنبه و یکشنبه آینده به ترتیب به 15 و 20 درجه افزایش می یابد و کمینه دمای هوای مشهد هم طی این مدت بین یک تا پنج درجه سلسیوس در نوسان است.
مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی دیروز با صدور اطلاعیه ای نسبت به وقوع بارشهای رگباری همراه با وزش باد شدید و رعد و برق، کولاک و مه گرفتگی در این استان هشدار داد.
1922/3027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.