فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی در کشور امروز با تکیه بر عزت و اقتدار خود توانسته‌اند امنیت مطلق را بر کشور حاکم کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تایباد، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در اولین روز فروردین ماه با حضور در جمع افسران و سربازان نیروی زمینی مستقر در دوغارون شهرستان تایباد واقع در نوار مرزی شرق خراسان رضوی گفت: اکنون نیروهای مسلح در اوج قدرت نظامی قرار دارند و با رصد بی وقفه تهدیدات احتمالی دشمنان آماده در هم کوبیدن هرگونه حرکت آنها هستند.  

وی تصریح کرد: در آستانه آغاز پنجمین دهه حیات بابرکت انقلاب اسلامی و چهل سالگی عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی برابر اوامر فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری امروز خودکفایی به معنای واقعی خود در نیروی زمینی ارتش تحقق یافته و بر همین اساس این نیرو با اقتدار خلل ناپذیر، خودکفایی نظامی را مولفه اصلی و مهم خود می‌‌داند و به همین خاطر باید به ملت ایران تبریک گفت.  

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد: امروز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران این افتخار را دارد که با تکیه بر توان و اقتدار خود و حرکت در مسیر فرمان رهبری امنیت کامل را در کشور برقرار کند و از آن پاسداری نماید. 

وی با اشاره به آمادگی مطلق ارتش اضافه کرد: نیروهای ارتش تمام تجهیزات نظامی خود را مطابق با آخرین فناوری‌های جهان به روزرسانی کرده و آمادگی کامل برای مقابله با دشمن را دارند اگر چنانچه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حماقتی کنند پاسخ ارتش محکم‌تر و کوبنده‌تر خواهد بود.

سرتیپ حیدری گفت: از چندماه گذشته نیروی زمینی ارتش در مرز دوغارون مستقر شده و با هوشیاری کامل برای حفاظت و پاسداری از مرز و بوم کشور آماده خدمت‌رسانی هستد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.