عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی و نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه سال 98 خراسان رضوی نسبت به سال 97 هیچگونه افزایشی به لحاظ اعداد و ارقام ندارد.

بهروز بنیادی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در بردسکن گفت: بودجه سال 98 با یک رشد 8 درصدی نسبت به سال 97 به تصویب رسید و دولت برای اجرا به سازمان مدیریت و بودجه ارجاع داد.

وی عنوان کرد: یکی از اقدامات بسیار خوبی که برای اولین بار در بودجه 98 انجام شد و بزرگ ترین حرکت در بودجه به شمار می‌رود، بودجه شرکت های دولتی بود که گردش مالی آنها برای مردم و نمایندگان مبهم بود که دراین رابطه تبصره ای در بودجه گنجانده و مقرر شد در قالب هیات مدیره و ارائه گزارش به مجلس این  بودجه اجرایی شود.

بنیادی افزود: سه چهارم بودجه در بخش شرکت‌های دولتی بود که با این تبصره میزان بودجه مورد استفاده شرکت های دولتی مشخص شود.

نماینده مردم بردسکن گفت: سازمان برنامه و بودجه طرحی را به هیات دولت در حوزه آمایش، شاخصه‌ها و برخورداری‌های مناطق را ارائه داده است که در صورت تصویب احتمال دارد که اعتبارات استانها در بودجه 98 رقمی افزایش پیدا کند.

وی همچنین در رابطه با بودجه زیارت در سال98 گفت: طبق سنوات قبل بندهایی در بودجه 98 برای این مهم دیده شده است که به استان ها ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.