یوسف بیدخوری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس خراسان رضوی برای اقامت زائران و مسافران هیچ کمبودی ندارد و همه تمهیدات لازم تدارک دیده شده اند.
وی به اعیاد و مناسبتهای مذهبی در ایام نوروز 1398 نیز اشاره و بیان کرد: پیش بینی می شود با توجه به در پیش بودن عید مبعث و سالگرد ولادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) امسال میزان ورود زائران و مسافران به مشهد افزایش یابد.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی ادامه داد: زائران و مسافران باید توجه کنند که هزینه های اقامت را بر اساس نرخنامه های مصوب میراث فرهنگی و گردشگری پرداخت کنند.
وی همچنین گفت: در چارچوب رعایت حقوق مکانهای رسمی اقامت نیز به 485 زائرسرا و میهمانسرای دولتی مستقر در مشهد تاکید شده می بایست فقط کارکنان دستگاه متبوع خود را پذیرش کرده و از گنجایش در اختیار برای اسکان دیگر اقشار خودداری کنند.
بیدخوری در ادامه به بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری هم اشاره و بیان کرد: بازرسان در ستاد خدمات سفر مشهد مستقر شده اند و افزون بر 100 نفر در این چارچوب محورها و مسیرهای گردشگری را زیر نظارت و ارزیابی دارند.
وی افزود: برای اسکان و اقامت مسافران در شهرستانهای خراسان رضوی نیز 45 اقامتگاه بوم گردی در سطح استان فعال و زمینه بهره گیری گردشگران نوروزی از آنها فراهم شده است.
ظرف روزهای 25 تا 27 اسفند ماه جاری یک میلیون و 877 هزار و 109 زائر و مسافر وارد خراسان رضوی شده اند.
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.