فرمانده هنگ مرزی تایباد گفت: ساماندهی مرز و پاسگاه‌های مرزی از مهم‌ترین اقدامات در راستای مقابله با دشمنان و جلوگیری از نفوذ اشرار و قاچاقچیان به داخل کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تایباد، سرهنگ کاظم صمدی در جمع خانواده‌های گروهان مهندسی رزمی گفت: وجود همدلی و با هم بودن و تقدیر یک معاونت از نیروهای خود سبب خرسندی شده و این نشان از همت و همدلی همگانی دارد.

وی افزود: فعالیت‌های این معاونت سبب رونق و توسعه و آبادانی در مرز شده، اقدامات بسیار خوب این معاونت یک انقلاب جهادی در فرماندهی هنگ مرزی تایباد را رقم زده است.

سرهنگ صمدی تصریح کرد: اقداماتی که در راستای ساماندهی پاسگاه‌های مرزی انجام می شود در راستای نگهداری و حفظ مرز انجام می شود و محافظت از این حریم بر عهده گروهان مهندسی رزمی است و در واقع حکم پشتیبانی را بر عهده دارند.

فرمانده هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد عنوان کرد: اموراتی از قبیل ساماندهی و بازسازی پاسگاه‌های مرزی، بازسازی جاده های مرزی و ساماندهی منازل سازمانی، احداث و راه اندازی سالن ورزشی، رونق و توسعه پارک و فضای سبز منازل سازمانی 60 دستگاه و... از مهمترین اقدامات موثر این معاونت از ابتدای امسال است.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.