مدیرعامل موسسه رسانه ‌های نوین و شبکه های اجتماعی آستان قدس رضوی عصر یکشنبه در این گردهمایی گفت: آستان قدس رضوی یک میلیون مخاطب در شبکه های مجازی دارد و طی 10 ماه گذشته هزار و 900 اثر در فضای مجازی تولید کرده است.
محمد مهدی خیرجو با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و لزوم حضور فعالان فضای مجازی در این عرصه گفت: در مباحث فکری نیازمند محتوای جدید در حوزه فضای مجازی هستیم و مشارکت مردمی که در بیانیه گام دوم انقلاب بر آن تاکید شده از مسائل مهمی است که در فعالیتهای ما مغفول مانده است و خادمیاران می توانند در این بخش موثر واقع شوند.
مدیرعامل موسسه رسانه ‌های نوین و شبکه های اجتماعی آستان قدس رضوی گفت: این موسسه 10 ماه قبل در مجموعه آستان قدس رضوی با هدف تامین نیازهای تبلیغی در عصر جدید ارتباطات راه اندازی شد.
محمد مهدی خیرجو افزود: در این مدت این موسسه نشستهای متعددی در حوزه سواد رسانه ای، رسانه های نوین و همچنین کلاسهای تخصصی 'آنلاین شو' با هدف اشتراک گذاری تجربیات و دانش مجموعه های مختلف رسانه ای برگزار کرد.
وی ادامه داد: طرحی نیز با عنوان 'راه نو' با هدف توانمندسازی و اشتغال محرومان در فضای مجازی توسط این موسسه اجرا شد که در قالب این طرح 180 نفر از مددجویان کمیته امداد جذب این طرح شدند که 40 نفر از آنان به شغل دست یافتند.
مدیر خادمیاری دفتر استان خراسان رضوی نیز در این گردهمایی گفت: کانون و سامانه خادمیاری در راستای عمل به بندهای دوم و سوم منشور هفتگانه رهبر معظم انقلاب در حکم تولیت آستان قدس رضوی با محوریت رسیدگی به وضعیت نیازمندان، محرومان، زائران و مجاوران ایجاد شده است.
محمد تقی پور افزود: در راستای تحقق این منشور با ابتکاری که صورت گرفت سه واژه خادم، خدمت و مخدوم شکل گرفت و تاکنون چندین هزار نفر در کشور خادمیار شده اند.
1922/7489
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.