حسن جعفری روز شنبه در جلسه شورای اداری استان خراسان رضوی با اشاره به این که جنگی اقتصادی علیه ایران طراحی شده است افزود: آمریکا با همه توان خود تلاش می کند به شاهرگهای اقتصادی ایران هجوم کند و دولت در این نبرد طبق فرمایش رهبر انقلاب فرمانده جنگ اقتصادی است.
وی ادامه داد: بنابراین فرمایش در استانها فرماندهان این جنگ مدیران دستگاههای اجرایی ودولتی هستند که باید در خط مقدم باشند و همانند دوران جنگ تحمیلی حضوری موثر داشته باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: دولت آمریکا در سند ملی امنیت خود، ایران را درکنار چین و روسیه به عنوان دشمن ملی خود مطرح کرده است و بر اعمال تهدیدات متراکم چند وجهی علیه ایران تاکیده کرده است که البته بسیاری از این تهدیدها خنثی شده است اما هنوز برخی از تهدیدها پابرجاست.
جعفری افزود: افسر میز براندازی جمهوری اسلامی در آمریکا اعلام کرده است که باید در داخل نظام جمهوری اسلامی ایران زلزله دینی و اقتصادی ایجاد شود تا ارکان نظام برهم بریزد بنابراین انتظار است که برای مقابله با هجمه های سنگین احتمالی مقاوم سازی و آماده سازی انجام شود.
وی تاکید کرد: در حوزه اقتصادی باید در آماده باش کامل قرار داشته باشیم زیرا دشمن قصد دارد در این حوزه، نظام را دچار مشکل کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: باید اقتصاد مقاومتی را به عنوان تنها راه حل برون رفت از معضلات اقتصادی باور کرد و مدیران در آغاز باید خود به این باور برسند و سپس آن را به بقیه منتقل کنند.
جعفری افزود: توقع این است که سال آینده مدیران در حوزه اقتصاد مقاومتی و تحقق هر چه بهتر آن، طرحها، پیشنهادهای کاری و کاربردی خود را برای بهبود وضع موجود و گذر از تهدیدهای اقتصادی ارائه دهند.
1922/7496
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.