سرهنگ هادی امیدوار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در اجرای طرح نوروزی 200 واحد گشت پلیس راه در جاده های این استان فعال شدند که از این تعداد، فعالیت 171 تیم محسوس و بقیه نامحسوس است.
وی ادامه داد: طرح محدودیت و ممنوعیتهای ترافیکی نوروزی نیز در آستانه نوروز در جاده های خراسان رضوی اجرا می شود.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: در این راستا و با توجه به افزایش تردد و آغاز سفرهای نوروزی، به منظور افزایش ظرفیت تردد محورهای مواصلاتی استان و ارتقاء ضریب ایمنی، محدودیتهای ترافیکی نیز در همین دوره زمانی اعمال می شود.
سرهنگ امیدوار افزود: در این راستا تردد تمامی وسائل نقلیه سنگین باری اعم از تریلر و کامیون در جاده های آزادراهی و بزرگراهی مشهد- قوچان، مشهد- سبزوار، مشهد- تربت حیدریه و بالعکس از ساعت هفت تا 22 روزهای 28 و 29 اسفندماه و چهارم، هشتم، نهم و چهاردهم تا شانزدهم فروردین ماه 98 ممنوع است.
وی ادامه داد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در روز 13 فروردین ماه 98 در کلیه جاده های برون شهری ممنوع است و تردد انواع موتورسیکلت نیز در ایام اجرای طرح نوروزی در تمام مسیرهای آزادراهی و بزرگراهی ممنوع است.
رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: تانکرهای حامل سوخت و کامیونهای حامل مواد فاسدشدنی از این طرح مستثنی هستند و ممنوعیت تردد برای آنها فقط در زمانی انجام خواهد شد که در مسیرها مقررات یک طرفه شدن جاده اجرا شود.
خراسان رضوی 20 هزار و 575 کیلومتر راه دارد که شش هزار و 422 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر راه روستایی است.
1922/7505
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.