یحیی قاینی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی 24 ساعت گذشته باران در قوچان، سبزوار، گلمکان، مشهد، نیشابور، تربت حیدریه، کاشمر، گناباد، فریمان، جغتای، بردسکن و بجستان باریده است.
وی ادامه داد: بیشترین حجم بارش در سبزوار به میزان 17 میلیمتر ثبت شد و پس از آن تربت حیدریه و بردسکن به ترتیب 14 و 13 میلیمتر بیشترین بارندگی داشته اند.
رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران به صورت متناوب ظرف یک هفته پیش رو و تا آغازین روزهای سال 1398 در سطح این استان ادامه می یابد.
وی به افزایش چند دمای هوا در خراسان رضوی طی روزهای آتی نیز اشاره و بیان کرد: بر این اساس بیشینه دمای هوای امروز 25 اسفند ماه در مشهد 19 درجه سلسیوس پیش بینی شده که فردا به 23 درجه خواهد رسید.
قاینی پور افزود: دمای هوا در خراسان رضوی از روز دوشنبه آتی 27 اسفند جاری کاهش می یابد بطوری که بیشینه دمای هوای در مشهد همزمان با آغاز سال نو با کاهشی چشمگیر حدود 10 درجه پیش بینی شده است.
تربت حیدریه با کمینه دمای هفت درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای 28 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی طی 24 ساعت گذشته بوده اند. همچنین بیشترین شدت وزش باد طی این مدت از بجستان در جنوب خراسان رضوی با سرعت 72 کیلومتر بر ساعت گزارش شد.
3027/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.