استاندار خراسان رضوی گفت: باید از ظرفیت‌های شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی برای رفع موانع سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های اقتصادی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، علیرضا رزم‌حسینی در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان خراسان رضوی که با حضور رئیس اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، اظهار کرد: کسب رتبه نخست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی در سطح ملی افتخاری است که به همت اعضا و تلاش‌های رشیدیان استاندار سابق رقم خورده است.

وی افزود: امید داریم از ظرفیت قانونی شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی بتوانیم در جهت رفع هرچه بیشتر موانع پیش روی سرمایه‌گذاری و توسعه اقتصادی استان استفاده کنیم.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه هیچ مانعی نباید پیش روی سرمایه‌گذاری بخش خصوصی غیردولتی وجود داشته باشد، تاکید کرد: با توجه به مناسبات منطقه‌ای و برنامه دولت برای افزایش سطح تعاملات میان ایران و دیگر کشورها، امیدواریم سال آینده شرایط برای حرکت به سمت فعالیت های اقتصادی بیشتر و دستیابی به رشد اقتصادی فراهم شود. 

وی گفت: اخیرا شاهد بودیم رئیس جمهوری برخلاف رئیس جمهور آمریکا، رسما به عراق سفر کرد و با استقبال خوب مقامات این کشور، در شهرهایی مانند بغداد، نجف و کربلای معلی حضور یافت و توافقات بسیار ارزشمندی حاصل شد که می‌تواند در ارتقای سطح روابط اقتصادی دو کشور موثر واقع شود. 

رزم حسینی بیان کرد: امیدواریم با همکاری بیش از پیش نمایندگان مجلس شورای اسلامی بتوانیم در راستای رفع مشکلات فعالان بخش خصوصی برای دست یابی به توسعه و آبادانی گام برداریم. 

رئیس اتاق بازرگانی ایران هم در این جلسه گفت: در آخرین ارزیابی وزارت‌کشور با موضوع عملکرد شوراهای گفت‌وگوی دولت و بخش‌خصوصی، خراسان‌رضوی رتبه نخست را در سطح ملی کسب کرده و به همین دلیل لازم است از استاندار خراسان‌رضوی به‌عنوان ریاست شورا قدردانی کنم.

غلامحسین شافعی افزود: کسب این رتبه رسالت سنگین‌تری را بر دوش اتاق بازرگانی خراسان‌رضوی و فعالان اقتصادی می‌گذارد که با تلاش و همت، زمینه تقویت اثرگذاری مصوبات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش‌خصوصی استان در شورای ملی اثرگذار فراهم شود. 

وی ادامه داد: سفر رئیس جمهور به عراق بی‌بدیل بود و توافقات خوبی حاصل شد که انعکاس بین‌المللی بسیاری داشت. به‌زودی مشکل ویزا برای تجار و بازرگانان برطرف خواهد شد و در این رابطه تفاهم نامه ای هم به امضا رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.