به گزارش روز پنج شنبه روابط عمومی اداره کل اطلاعات خراسان رضوی، این مقام امنیتی در جلسه هم اندیشی با استادان حوزه علمیه استان افزود: سیاست زدگی مسئولان، التهاب را در جامعه افزایش می دهد و مسئولان کشور می بایست در دو سال آینده بر مسائل اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم تمرکز می کنند و در این مسیر از تخلفات و جرائم افراد چشم پوشی نخواهد شد.
وی ضمن شنیدن دغدغه ها و دیدگاههای استادان حوزه علمیه درباره مشکلات، آسیبها و نقاط قوت کشور به بیانیه رهبر انقلاب موسوم به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و تأکید کرد: تحلیلِ کاستیها و ظرفیتهای نظام اسلامی در گام دوم انقلاب ضروری است و در این مسیر جوانان باید پیشگام باشند.
او به انتخابات پیش روی مجلس اشاره کرد و گفت: مردم مطمئن باشند در برخورد با فساد تعارفی نداشته و خط قرمز ما در تأیید صلاحیتها فساد یا تخلفات اقتصادی است.
این مقام امنیتی در بخش دیگری از سخنانش تحلیلی از ابعاد مختلف فشارهای دشمنان بر مردم کشورمان در سه حوزه اقتصادی، نظامی و اجتماعی ارائه کرد و افزود: شکستهای آمریکا در عراق، لبنان، سوریه، یمن، افغانستان، پاکستان و حتی برخی کشورهای دیگرِ منطقه شرایط را به شکلی رقم زده که سیاستمداران آمریکا معترفند ایرانِ امروز، شکست ناپذیر است.
وی با اشاره به نگرانی و ترس آمریکایی ها از ادامه نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا ادامه داد: امروز ایران اولویت سیاست خارجی آمریکا نیست بلکه تنها هدف دولت آمریکاست و به همین دلیل تمام تصمیمات مقامات آمریکایی برای جلوگیری از ادامه نفوذ ایران در منطقه و دنیاست.
در ابتدای این جلسه 10 نفر از فضلا و مدیران حوزه علمیه قم، نظرات خود را درباره موفقیتهای نظام و در عین حال آسیبهای اجتماعی موجود و همچنین اقدامات بایسته در گام دوم انقلاب بیان کردند.
1922/3027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.