علیرضا رزم حسینی روز پنجشنبه در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی خراسان رضوی افزود: بدون امنیت پیشرفتی حاصل نمی شود و امنیت حاکم بر جامعه نویدآور آرامش برای مردم است.
وی با بیان اینکه این امنیت مدیون تلاش نیروهای نظامی به ویژه نیروی انتظامی است، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در 40 سال گذشته توفیقات فراوانی داشته اما در حوزه امنیت این توفیقات شاخص تر است.
وی با اشاره به حضور سالانه 30 میلیون زائر و گردشگر در مشهد گفت: برقراری امنیت در این استان از اهمیت و ویژگی های خاصی برخوردار است و امنیت خوبی در این استان و پاسگاه های مرزی آن حکمفرماست.
استاندار خراسان رضوی افزود: امیدوارم با توجه به همدلی بوجود آمده در استان و اتحاد بین اعضای شورای تامین، استانی نمونه باشیم و این امنیت شرایط را برای همت مضاعف کارگزاران و مسئولان استان فراهم کند.
وی اظهار داشت: تاکنون بیش از 50 شرکت در داخل و خارج استان مسئولیت اقتصاد مقاومتی در خراسان رضوی را پذیرفته اند و در سال آینده نیز کارهای بسیار خوبی در استان انجام خواهد شد.

* فعالیت سه هزار واحدگشتی در ایام نوروز
فرمانده انتظامی خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: امسال نیروی انتظامی با همه توان و با بسیج بیش از 25 هزار نفر و بیش از سه هزار واحد گشتی آماده حراست از مرزهای استان و خدمت به مردم است.
سردار محمد کاظم تقوی افزود: اقتصاد مکمل امنیت است، امیدواریم با طرح های اقتصاد مقاومتی در حال اجرا بتوانیم اهداف بیانیه گام دوم انقلاب را محقق کنیم.
مراسم صبحگاه نیروی انتظامی خراسان رضوی ویژه طرح نوروزی پلیس با حضور یگان های انتظامی استان، استاندار خراسان رضوی و شهردار مشهد برگزار شد.
7505/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.