ابراهیم زره ‌ساز روز چهارشنبه در دیدار با فرماندار کاشمر روز آمد کردن اقدامات این کانون را از رویکردهای اصلی دانست و گفت: هدف ما ایجاد یک فضای تلفیقی برای کودکان با استفاده از تکنولوژی و ابزار هنر است.
وی افزود: به دنبال امروزی ‌تر شدن فضای کانون‌ های پرورش فکری و آشنایی کودکان و نوجوان با این فضاها هستیم و در این راستا فضاهایی با عنوان گذر فرهنگی کودک و نوجوان فراهم نموده‌ ایم تا با تکنولوژی روز در فضاهای عمومی در کنار سرگرمی و حس خلاقیت بتوانیم مطالب را به نحو مطلوب انتقال دهیم.
وی اظهار داشت: در مراکز این کانون فردوسی شناسی و قصه‌ گویی دیجیتال برای کودکان و نوجوانان دنبال می شود.
زره ‌ساز گفت: در صورت حمایت، آماده راه اندازی مرکز غیر مستقر برای فعالیت واحد سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در بخش کوهسرخ هستیم.
فرماندار کاشمر نیز در این دیدار گفت: کانون پرورش فکری نقش بی بدیل در ایجاد اعتماد به نفس و تربیت صحیح کودکان و نوجوانان دارد.
محمد علی نبی پور افزود: برای اینکه کانون ‌های پرورش فکری جایگاه اصلی خود را به دست آورند باید در سطح ملی و کلان توجه بیشتری در این زمینه انجام شود.
وی برای تخصیص اعتباراتی در چارچوب سرفصل‌ های بودجه ‌ای سال آینده به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان قول مساعد داد.
شهرستان 195 هزار نفری کاشمر در 228 کیلومتری مشهد فقط یک شعبه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارد.
7497 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.