سردار حسینعلی یوسفعلی زاده روز چهارشنبه در مراسم معرفی مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان تایباد افزود: 50 یادمان شهدای گمنام در این استان آماده بهره برداری است و 40 یادمان دیگر در حال ساخت یا طراحی می باشد.
وی اظهار داشت: طی یک ماه گذشته در تمام شهرستان های استان خراسان رضوی دفاتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فعال و مسئولین آنها معرفی شده است.
وی با اشاره به اهداف تشکیل این دفاتر در شهرستانها گفت: با راه اندازی این مراکز فرهنگی ارزش ها و از خود گذشتگی مجاهدان در راه خدا به صورت منسجم و برنامه ریزی شده به نسل های بعد انتقال داده می شود.
فرماندار تایباد نیز در این مراسم گفت: ما به شهدا و خانواده های آنها مدیون هستیم، شهدا برای پیروزی انقلاب و حفظ کشور و ارزش های اسلام و انقلاب جان خود را تقدیم کردند و وظیفه ما در قبال آنان حفظ و انتقال آثار و اهداف این عزیزان است.
حسین شرافتی راد افزود: جوانان ما باید بدانند که انقلاب اسلامی به برکت رشادت های چه کسانی به ثمر نشسته و انتقال آثار شهدا و ارزش های دفاع مقدس بزرگترین گام در راستای حفظ این آثار و نظام مقدس اسلامی است.
وی اظهار داشت: برای حرکت در مسیر شهدا باید با مدیریت جهادی برای رضایتمندی مردم قدم برداریم و اگر مسئولین در راستای پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب با هدف رضایت مردم حرکت کنند در مسیر پیروی از شهدا گام برداشته اند.
در این مراسم سرهنگ پاسدار رمضان حسین زاده مدت 2 سال به عنوان مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان تایباد معرفی شد.
این شهرستان 114 شهید، 277 جانباز و 32 آزاده دارد.
شهرستان 120 هزار نفری تایباد در 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.
7494 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.