دادستان مشهد در مانور مشترک دستگاه‌های عضو شورای حفظ حقوق بیت‌المال گفت:تعامل دادستانی با شهرداری مشهد در این دوره بی‌نظیر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد ، غلامعلی صادقی در مراسم افتتاحیه و مانور مشترک دستگاه‌های عضو شورای حفظ حقوق بیت‌المال که با حضور شهردار مشهد در منطقه 10 مشهد برگزار شد، با اشاره به هماهنگی خوب دستگاه‎های مختلف استان بخصوص مجموعه شهرداری مشهد برای رفع مشکلات مردم خاطرنشان کرد: ما هم در دستگاه قضا با تمام توان از دستگاه‌های مربوطه حمایت می‎کنیم تا خدمت‌رسانی و حل مشکلات مردم به نحو احسن انجام شود.

وی با بیان اینکه از هماهنگی موجود در استان و شهر باید نهایت استفاده را ببریم، ادامه داد: هر مدیر و دستگاهی وظیفه دارد از اموال عمومی و اراضی دولتی و موقوفه حفاظت کند، هرجا اراضی املاک عمومی، دولتی و موقوفه یا حتی بسترهای رودخانه در هرزمانی تصرف شد نیازی به دستور قضایی نیست، باید رفع تصرف کنید و گزارش آن را بفرستید.

دادستان مشهد افزود:از همین جا دست تک‌تک اعضای نیروی اجرایی حفاظت از حقوق بیت‌المال را می‎بوسم چراکه سخت‎ترین قسمت کار به عهده این عزیزان است.

در ادامه مهدی حقدادی، سرپرست دادسرای زمین و شهرسازی مرکز خراسان رضوی نیز با اشاره به راه‌اندازی دادسرای ویژه زمین و مسکن گفت: کمیته حفاظت و صیانت از حریم بیت‌المال نزدیک به یک سال است، راه‌اندازی شده و دبیرخانه آن به عهده شهرداری مشهد است.

وی ادامه داد: تاکنون 180 مورد تخلف در شهر شناسایی شده که 153 مورد از آنها تخریب شده است و در سال آینده بنا به استفاده از تجهیزات به‎روزتری مثل پهپادها، بیسیم مرکزی و ... داریم تا حتی اجازه تعرض به یک وجب از اراضی به زمین‎‌خواران داده نشود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.