حمید رضا ترقی شامگاه سه شنبه در همایش تبیین ابعاد تحقق بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب در گناباد افزود: رهبر معظم انقلاب در این بیانیه مدرنیته و چپ و راست و گرایش به غرب گرایی را نفی و بر تشکیل دولت و تمدن نوین اسلامی تاکید کردند.
وی ادامه داد: گام دوم انقلاب با دولت ، مجلس و قوه قضاییه انقلابی محقق می شود و رهبرمعظم انقلاب در ابتدای این مرحله حجت الاسلام رئیسی را به عنوان یک رئیس انقلابی برای قوه قضائیه منصوب کردند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: مردم نقش مهمی در تحقق گام دوم انقلاب دارند و باید با انتخاب نمایندگان مجلس و رئیس جمهوری انقلابی به رسالت خود عمل کنند و در این صورت مجلس شورای اسلامی و دولت با مصوبه ها و عملکرد انقلابی خود بستر تحقق تمدن اسلامی را فراهم می کنند.
ترقی افزود: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری جوانها نقش مهمی در تحقق گام دوم انقلاب دارند و باید در مسئولیتهای مختلف از توان آنها بهره گرفت.
وی ادامه داد: گام دوم انقلاب زمان انقلاب فرهنگی برای بازگشت اخلاق به جامعه است و روحیه عصبی و پرخاشگری و تقلب و احتکار و گرانفروشی با ارزشهای دینی و اخلاق مداری تطابق ندارد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: رسانه ها هم نقش مهمی در تحقق اهداف گام دوم انقلاب و تمدن اسلامی دارند و بایستی با پرهیز از انتشار اخبار دروغ و مغرضانه علیه مسئوولان و نظام و آرمانهای انقلاب به وظیفه خود عمل کنند.
ترقی افزود: در شرایطی که دشمنان با بهره گیری از رسانه های وابسته به خود و فضای مجازی آرمانهای نظام را زیر سوال می برند و مردم را نسبت به آرمانهای انقلاب و خدمات مسئولان نا امید می کنند و منکر را معروف و معروف را منکر و مجرم را شهید و شهید را مجرم جلوه می دهند رسانه های کشورمان باید با ایجاد امید و نشاط این ترفندها را خنثی کنند.
وی ادامه داد: یکی از مشکلات و ضعفهای کشور بعد از انقلاب اقتصاد دولتی و اتکاء 80 درصدی اقتصاد به دولت بود و این مساله موجب شده که تحریمهای دشمنان کشور را با تنگناهایی مواجه کند در حالی که تحریمها بر اقتصادی که تا حد زیادی متکی به بخش خصوصی باشد تاثیر ندارد
شهرستان 89 هزار نفری گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
1922/2095
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.