علیرضا رزم حسینی دوشنبه شب در جمع مردم شهرستان داورزن افزود: مشارکت مردم از دستاوردهای جمهوری اسلامی است و مردم در انتخابات به مسئولانی که نگاه جناحی ندارند رای می دهند.
وی اظهار داشت: آفت سیاسی نگری، گروهها و جناح های سیاسی کشور را عقب نگه داشته در حالی که شهدا متعلق به هیچ جناحی نبودند.
وی در باره طرح مثلث اقتصادی گفت: این طرح با مشارکت مردم، بخش خصوصی و نهادهای دولتی در پی توانمند سازی جوامع محلی است.
رزم حسینی افزود: در آغاز دهه پنجم نیاز به تغییر رویکردها داریم در چهار دهه گذشته امکانات زیرساختی فراهم شد و اکنون کارها باید به سویی برود که کارآفرینان به عنوان مجاهدان اقتصادی، تولید و اشتغال را توسعه دهند.
وی اظهار داشت: کشور را باید از بوروکراسی اداری نجات دهیم و نظام تمرکز گرایی، موازی کاری دستگاههای اداری و قوانین مزاحم را حذف کنیم.
وی گفت: در تفاهم نامه های اقتصادی، ائمه جمعه و روسای دادگستری برای فرهنگ سازی مفاهیم اقتصاد مقاومتی و تضمین امنیت سرمایه گذاری در کنار سرمایه گذاران و مردم پای کار آمده اند و کارنامه فرمانداران در این استان نیز با میزان ارزش افزوده سنجیده می شود.
استاندارخراسان رضوی در سفر دوشنبه شب به شهرستان داورزن در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی شرکت کرد.
در این نشست تفاهم نامه معین اقتصاد مقاومتی داورزن توسط استاندار خرسان رضوی، نمایندگان مردم شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، داورزن و خوشاب در مجلس شورای اسلامی، سرپرست فرمانداری، امام جمعه، رئیس دادگستری داورزن و بانک صنعت و معدن به امضا رسید.
بر اساس این تفاهمنامه که در اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی استاندار خراسان رضوی به امضا رسیده است قرار است با مساعدت بانک صنعت و معدن به عنوان معین اقتصادی شهرستان داورزن سیزده سند همکاری با سرمایه گذاری 139 میلیارد تومان در حوزه های صنعت، کشاورزی و توسعه روستایی این شهرستان با اشتغالزایی برای 535 نفر اجرا شود.
تحقق رویکرد دولت برای دستیابی به عدالت اجتماعی و توازن منطقه ای با توجه به شرایط اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و طبیعی از اهداف انعقاد این تفاهمنامه برای توسعه شهرستان داورزن با الگوبرداری از طرح موفق مشابه در قلعه گنج کرمان عنوان شده است.
در اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی، استاندار خراسان رضوی این استان را به 12 منطقه اقتصادی تقسیم و برای هر منطقه یک معین اقتصادی از بخش خصوصی یا عمومی غیردولتی تعیین کرده تا در تحقق توسعه و اجرای اقتصاد مقاومتی یاریگر این مناطق باشند.
مرکز شهرستان 21 هزار نفری داورزن در 310 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
8145/7495 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.