در این مراسم که خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان و اقشار مختلف مردم شهید پرور گناباد به صورت گسترده حضور داشتند شرکت کنندگان یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند و بر ادامه راه آنان تاکید کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در این آئین بازشناسی راه شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را ضرورت مصون سازی جامعه در برابر ترفندهای دشمنان ذکر کرد.
حجت الاسلام حسین معصومی گفت: امروز دشمنان جنگ احزاب دیگری را علیه نظام جمهوری اسلامی آغاز کرده و از طریق فضای مجازی اعتقادات جوانان، وحدت مردم و مقام معظم رهبری را نشانه گرفته اند که باید ضمن حفظ هوشیاری، آمادگی خود را برابراین ترفندها افزایش دهیم.
وی اضافه کرد: باورهای دینی، رهبری، وحدت و حضور گسترده مردم در صحنه نقش مهمی در پیروزی انقلاب و پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی و پیروزیهای دوران دفاع مقدس داشته اند لذا دشمنان این عوامل را مورد هجمه قرار داده اند ولی به اهداف خود نمی رسند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با اشاره به این که همه اقشار جامعه باید نسبت به انتقال و تبیین پیام شهدا به مردم و از جمله نسل جوان و نوجوان احساس مسئولیت کنند گفت: شهدا در98 درصد وصیت نامه های خود بر دفاع از اسلام و در 95 درصد آنها بر دفاع از ولایت فقیه تاکید کرده اند.
فرماندار گناباد هم عزت، افتخار و امنیت جامعه را مرهون جانفشانیهای شهدا و ایثارگران دانست و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت از عوامل مهم ارتقاء اخلاق در جامعه است.
حامد قربانی برگزاری یادواره شهدا را گام مهمی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برشمرد و بر تکریم خانواده معظم شهیدان و ایثارگران تاکید کرد.
شهرستان گناباد 356 شهید، هزار و 72 جانباز و 25 آزاده تقدیم اسلام، انقلاب و نظام اسلامی کرده است.
شهرستان 89 هزار نفری گناباد در فاصله 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
1922/2095
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.