سعید سبزه محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیرو اجرای طرح مبارزه با پوشاک برند قاچاق در تهران و ابلاغ طرح به استانهای مشمول از جمله خراسان رضوی چهارشنبه هفته گذشته جلسه هماهنگی این طرح در محل دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان برگزار شد.
وی ادامه داد: در این جلسه هماهنگی لازم در خصوص اجرای طرح یاد شده با دستگاههای مسئول انجام شد و در پی آن سازمان صنعت، معدن و تجارت به همه واحدهای مشمول این طرح اطلاع رسانی کرد.
کارشناس مسئول اقتصادی دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: بحث ساماندهی عرضه پوشاک برند از سال گذشته در ستاد مرکزی و کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانها در جریان است و هم اینک مرحله دوم این طرح یعنی برخورد با متخلفان در سطح عرضه آغاز شده است.
سبزه محمدی افزود: در مرحله نخست اجرای این طرح مجوزهایی به واحدهای عرضه کننده پوشاک برند داده شده است به گونه ای که هم اینک 13 واحد عرضه کننده پوشاک برند در خراسان رضوی مجوز قانونی دارند.
وی تصریح کرد: پوشاک برند موجود در بازار باید شناسه کالا داشته باشد لذا در صورتی که پوشاک برند از شناسه برخوردار نباشد حتی با داشتن مدارک ترخیص از گمرک، قاچاق محسوب می شود.
کارشناس مسئول اقتصادی دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت:صاحبان پوشاک برندی که کالایشان پارسال از گمرک ترخیص شده است تا پایان تیرماه امسال مهلت داشتند برای این میزان پوشاک خود شناسه کالا دریافت کنند.
سبزه محمدی افزود: اجرای طرح مبارزه با عرضه پوشاک برند قاچاق هم از گسترش پوشاک قاچاق جلوگیری می کند و هم مانع از فعالیت افرادی می شوند که پوشاک تقلبی را به اسم برندهای شناخته شده در سطح بازار می فروشند.
1922/7489
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.