این مسئول امنیتی روز چهارشنبه در نشستی با دبیران احزاب سیاسی استان خراسان رضوی افزود: نقد ما نسبت به دولت و بازیگران سیاسی باید منصفانه باشد و این نوع نقد باید جایگزین سهم خواهی خصمانه شود.
وی در تبیین اهمیت امیدآفرینی و پرهیز از سیاه نمایی اظهار داشت: باید انتقاد داشته باشیم اما نباید روحیه مردم را خراب کنیم.
مشاور وزیر و مدیر کل اطلاعات استان خراسان رضوی با اشاره به ضرورت برخورد با فساد گفت: با هر کسی که در فساد اداری دست داشته باشد برخورد می کنیم چرا که فاسدین صلاحیت تصدی مناصب اداری را ندارند.
وی همچنین ضریب امنیتی کشور طی 40 سال گذشته را قابل قبول و امنیت ایران را مبتنی بر داخل دانست و با بیان اینکه مقامات رژیم صهیونیستی اعتراف دارند که ایران بزرگترین اقتدار نظامی خاورمیانه را داراست، افزود: کشورِ ما اکنون تحت فشار است اما این فشار، ناشی از ضعف نیست بلکه ناشی از قدرت و اقتدار آن است.
این مقام امنیتی با تأکید بر اینکه ایران توانسته است چالش های ناشی از تهدیدات آمریکا را در سه حوزه نظامی، اقتصادی و هژمونیک خنثی نماید، ادامه داد: آمریکا دیگر امکان استفاده از گزینه نظامی و حتی توانایی به کار بردن قدرت اقتصادی علیه ایران را ندارد.
وی با بیان اینکه بخشی از مشکلات کشور معلول مشکلات مدیریتی، تخلفات اقتصادی یا محدودیت منابع است، اظهار داشت: در کشور بن بست نداریم، بلکه مشکل داریم و این مشکلات ناشی از حکومت و دولت نیست بلکه مربوط به همه ماست.
وی گفت: دشمن در سال گذشته و امسال نتوانست به اهداف خود برسد و برای سال آینده برنامه ریزی کرده لذا باید نسبت به سال آینده که خطرناک و حساس است، هوشیارتر باشیم و همچنین کارهای سیاسی باید معطوف به این باشد که خط دشمن را بشکنیم.
در این نشست تعدادی از دبیران احزاب استان از گرایش های مختلف سیاسی، دیدگاه ها و دغدغه های خود را نسبت به مسائل کشور مطرح کردند.
3221 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.