محمد شجاعی چهارشنبه شب در همایشی با عنوان تحلیل و ایده پردازی گام دوم انقلاب در مشهد افزود: در بیانیه رهبر معظم انقلاب شاخصه های بسیاری از پویایی انقلاب برای تداوم آن تبیین شده است.
وی اظهار داشت: نفوذ ارزشهای انقلاب در سایر ملل تحت ستم و آزادیخواه نشانه آن است که انقلاب ایران با ارزشهای اسلامی و انسانی خود در راه تشکیل تمدن بزرگ اسلامی گام برمی دارد.
مدیر شبکه چهار سیما نیز در این نشست گفت: باید توجه داشته باشیم که این سند را چه کسی و با چه پشتیبانی نوشته است، پشتیبان تفکرات عالی رهبر معظم انقلاب، تفکرات امام راحل است.
معینی پور افزود: تا زمانی که بصیرت نداشته باشیم و با احوال گذشته و اوضاع کنونی آشنا نباشیم، این بیانیه برای ما مفهوم نیست لذا برای درک مفاهیم این سند باید از چیستی، چرایی و چگونگی انقلاب اسلامی و ارزش های آن آگاه باشیم.
وی اظهار داشت: پیام رهبر معظم انقلاب در این بیانیه روایت ارزشهای ناب انقلاب است.
معاون سابق دبیر شورای عالی امنیت ملی نیز در این همایش گفت: بیانیه حکیمانه رهبر معظم انقلاب با تبیین همه جریانات جامعه ما را وا می دارد که نسبت خودمان را با مفاد این بیانیه مشخص کنیم.
علی باقری افزود: این بیانیه صرفا یک بیانیه برای باز کردن سر فصل نیست و ما را بیشتر معطوف به این می کند که در عمل برای رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی چگونه باید رفتار کنیم.
6070 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.