حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی روز سه شنبه در مشهد طی مراسم اهدای 800 سری جهیزیه به زوجهای جوان ساکن مناطق مرزی افزود: در بخش اقتصادی آستان قدس به دنبال توانمندسازی محرومان بوده ایم. در بخش فرهنگی آستان نیز تقویت فرهنگ کار، تلاش و اقتصاد مقاومتی دنبال می شود.
وی ادامه داد: فعالیت آستان قدس رضوی بر پایه محرومیت زدایی، یک حرکت جدید می باشد و اساس این اقدام منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در بیانیه گام دوم انقلاب تشریح شده اند.
تولیت آستان قدس رضوی در ادامه همچنین گفت: با وجود همه معضلاتی که دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایجاد کرده اند هم اینک ملت ایران در حال پیشرفت و پیمودن قله های تعالی است. کسانی که اعتماد به خداوند و اتکای نفس ندارند، گرهگشایی را در دست دیگران می بینند اما سخت در اشتباه هستند.
وی دست توانای جوانان ایرانی را گرهگشای مشکلات توصیف و بیان کرد: با اتکا به خداوند و استفاده از ظرفیتهای مادی و معنوی داخلی می توان مشکلات را حل کرد. اینک به اعتراف دشمنان دست برتری در همه جبهه ها از آن انقلاب اسلامی بوده و نشانه های این برتری و افول نظام استکباری و آمریکا آشکارتر از همیشه شده است.
حجت الاسلام رئیسی افزود: نظام جمهوری اسلامی پرچمدار سعادت دنیا و آخرت و در پی تاسیس تمدنی است که ظلم، بی اخلاقی و دوری از معنویت در آن نباشد بلکه کرامت، عقلانیت، اخلاق، معنویت و عدالت اجتماعی را حفظ کند. شکل گیری چنین جامعه ای بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، کاملا دست یافتنی است.
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.