علی کاشفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آخرین افزایش نرخ خدمات اعضای این اتحادیه مربوط به اردیبهشت ماه امسال بود که نسبت به دوره قبل 20 درصد افزایش یافت.
وی ادامه داد: از آن زمان تاکنون مجموع هزینه های تمام شده برای صنف خشکشویی و لباسشویی در مشهد شامل قیمت انواع شوینده ها، هزینه های برق و آب و گاز، دستمزد کارگران و اجاره مغازه ها 60 درصد افزایش داشته است.
رئیس اتحادیه صنف خشکشویی و لباسشویی مشهد گفت: با وجود این که هزینه تمام شده خدمات برای این صنف افزایش یافته اما به علت کاهش مراجعه مردم به خشکشویی ها و مشکلات اقتصادی آنان اعضای این صنف از سود خود گذشته اند و هیچ درخواست افزایش نرخی به کمیسیون نظارت و اتاق اصناف ارائه نکرده اند.
کاشفی افزود: استقبال مردم از خدمات خشکشویی و لباسشویی روز به روز کمتر می شود و امسال میزان مراجعه مردم به واحدهای صنفی این اتحادیه نسبت به سال گذشته 50 درصد کاهش یافت و همین امر موجب شد از اردیبهشت ماه امسال تاکنون صاحبان 50 واحد صنفی زیر پوشش این اتحادیه پروانه کسب خود را باطل کنند.
وی ادامه داد: تعداد واحدهای خشکشویی در مشهد که با شرکتهای بزرگ تولیدی قرارداد دارند بسیار محدود است و از طرفی ارائه خدمات به واحدهای تولیدی نیازمند داشتن دستگاه های مجهز و مواد مخصوص است که بیشتر خشکشویی ها قادر به تامین این دستگاهها و مواد شوینده آن نیستند.
540 واحد صنفی زیر پوشش اتحادیه صنف خشکشویی و لباسشویی مشهد هستند.
1922/7489
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.