علیرضا رزم حسینی روز سه شنبه در نشست ستاد خدمات سفر خراسان رضوی افزود: به این منظور علاوه بر بسط آموزش و اطلاع رسانی عمومی در خصوص رعایت اصول ترافیکی از سوی رانندگان باید در این زمینه نظارت کافی نیز صورت گیرد.
وی ادامه داد: همچنین تمامی مدیران خراسان رضوی باید برای تسهیل ارائه خدمات رسانی در ایامی که زائران و مسافران به این خطه از ایران اسلامی گسیل شده اند در محل کار خود حضور داشته باشند. مدیرانی که نمی توانند در تعطیلات نوروزی حضور داشته باشند دلیل آن را به ستاد خدمات سفر اطلاع دهند.
استاندار خراسان رضوی گفت: همه نیروهای مرتبط با فعالیت 'ستاد تسهیلات نوروی' می بایست در آماده باش کامل باشند. این امر در جلوگیری از حوادث و یا مسائلی که سبب مشکلاتی برای مسافران و زائران می شود موثر است.
وی بر لزوم تدوین نقشه راه برای ارائه هرچه بهتر خدمات رفاهی به زائران و مسافران نیز تاکید و بیان کرد: همه دستگاهها ذیربط ظرفیت فضای مجازی را برای آگاهی مردم از خدمات در دسترس، بکار گیرند. همچنین در کنار فعالیتهای خدماتی باید قابلیتهای میراث فرهنگی و گردشگری برای زائران و مسافران تشریح شود.
رزم حسینی همچنین بر نبود هرگونه کمبود در تامین و عرضه اقلام ضرروی مردم در خراسان رضوی تاکید و بیان کرد: همه اقلام و مایحتاج ضروری در این استان ذخیره سازی شده و هیچگونه کمبودی وجود ندارد.
خراسان رضوی سالانه میزبان افزون بر 30 میلیون زائر و مسافر از اقصی نقاط ایران و جهان است. نوروز پارسال مشهد میزبان هشت میلیون مسافر بود.
3027/8005/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.