مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از راه اندازی سامانه اینترنتی خدمات الکترونیک برای متقاضیان و صاحبان صنایع شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبرداد.

به گزارش ایلنا از مشهد، مسعود مهدی‌زاده مقدم در نشست مدیران شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اظهار کرد: به‌منظور تسهیل در ارائه امور برای متقاضیان و صاحبان صنعت و کاهش هزینه‌های آنها و جلوگیری از هدر رفت زمان با راه‌اندازی سامانه اینترنتی از این پس کلیه خدمات ارائه شده به متقاضیان، بصورت الکترونیکی هم انجام می‌شود.

وی با اشاره به فراهم بودن بسترهای لازم الکترونیکی درفرآیندهای کاری برای متقاضیان افزود:سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در راستای اهداف سیاست های دولت الکترونیک و تکریم ارباب رجوع، سامانه خدمات الکترونیکی http://eservice.isipo.ir را بر روی پایگاه اینترنتی خود قرار داده و صاحبان صنایع و متقاضیان برای دریافت خدمت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خراسان رضوی می توانند برای انجام امور خود و تسهیل در کار از این سامانه استفاده و بهره ببرند.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: تمام فعالیتی که در میز خدمت حضوری به ارباب رجوعان داده می شود در سامانه اینترنتی خدمات الکترونیکی متقاضیان اجرایی و ارائه شده و دیگر نیازی به مراجعه حضوری متقاضیان و سرمایه‌گذاران است.

وی بیان کرد: متقاضیان با ثبت نام در سامانه http://eservice.isipo.ir  از این پس می توانند تمام خدماتی که در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ارائه می شود از قبیل صدور مجوز حق بهره برداری از زمین، اعیانی و تاسیسات شهرک‌ها، نواحی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی و تحویل زمین، مجوز تغییرات قرارداد حق بهره برداری، مجوز شهرک‌ها و نواحی صنعتی غیر دولتی، مجوز احداث واحدها، مجوز تغییر کاربری، ارائه خدمات عمومی، صدور مجوز ارائه تسهیلات، صدور معرفی نامه بانک و ضمانت نامه، آموزش شاغلین، حمایت از پایان نامه های دانشجویی، اجرای طرح های پژوهشی، صدور معرفی نامه جهت پذیرش در بورس کالا و فرابورس، حمایت از ارائه خدمات فناورانه، انتقال قطعی سند مالکیت و بازرسی و رسیدگی به شکایات را به صورت غیرحضوری و اینترنتی دریافت کنند.

مهدی زاده مقدم خاطر نشان کرد: هم اکنون سامانه http://eservice.isipo.ir  در دسترس صاحبان صنایع و متقاضیان قرار دارد و با استفاده از آن می توانند از خدمات الکترونیک آن استفاده کنند.

وی در پایان گفت: هم اکنون 45 درصد از صنایع، 40 درصد از اشتغال صنعتی و 24 درصد از سرمایه‌گذاری استان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خراسان رضوی قرار دارد که زمینه تولید و اشتغال را با 48 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب و 40 شهرک فعال، فراهم کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.