جواد وحدتی فرد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر آن دو هزار و 523 دستگاه مینی بوس و هزار و 350 دستگاه خودرو سواری در قالب 136 شرکت حمل و نقل در این استان به مسافران نوروزی خدمات می دهند.
وی همچنین از آغاز پیش فروش بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای در کشور از امروز (12 اسفند) خبر داد و اظهار داشت: توصیه می شود برای جلوگیری از ازدحام جمعیت برای تهیه بلیت طی روزهای خاص تعطیلات، مسافران بلیت برگشت را به همراه بلیت رفت تهیه نمایند تا در زمان بازگشت دچار مشکل نشوند.
وی به افزایش 20 درصدی بلیت ناوگان عمومی جاده ای اشاره کرد و گفت: مسافران می توانند بلیت خود را از 50دفتر اختصاصی فروش بلیت اتوبوس و حدود 300 آژانس مسافرتی در استان یا درگاه های اینترنتی فروش بلیت تهیه نمایند.
وحدتی فرد افزود: نوروز پارسال 40 درصد بلیتهای اتوبوس در مسیرهای برون استانی به صورت غیرحضوری و از طریق درگاههای اینترنتی فروخته شد.
وی اظهار داشت: ضریب اشغال اتوبوس های بین شهری خراسان رضوی در طول سال 18 نفر و در ایام نوروز 30 نفر می باشد.
وی گفت: سفر برنامه ریزی شده بویژه با خودرو شخصی و به همراه خانواده علاوه بر ایجاد جذابیت موجب کاهش خستگی راننده و افزایش ایمنی سفر می شود.
وحدتی فرد افزود: شایسته است مردم با برنامه ریزی مناسب ضمن توقف و استراحت در اقامتگاههای بین راهی و مراکز تفریحی متعدد در جاده های استان علاوه بر بهره مندی از زیبایی های طبیعی موجبات استراحت رانندگان را نیز فراهم نمایند.
وی خستگی و خواب آلودگی رانندگان را یکی از عوامل بروز تصادفات در جاده ها عنوان کرد و گفت: سفر برنامه ریزی شده ازخستگی رانندگان و بروز تصادفات جاده ای می کاهد.
3221 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.