حمید بنایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای رسیدن به قله آرمان های انقلاب باید مسئولین و جوانان را همگام کنیم تا بتوانیم عدالت، مبارزه با فساد، سبک زندگی ایرانی اسلامی، اقتصاد و عزت ملی خود را ارتقا دهیم و این امر نیازمند بهره گیری از علم، پژوهش و معنویت است.
وی اظهارکرد: مخاطب این بیانیه جمعیت 40 میلیون نفری جوانان کشور هستند که به دلیل ظرفیت ها، توان و انرژی زیاد، مسئولیت اصلی در تحقق اهداف این بیانیه را بر دوش دارند.
نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید نگاه های خود را با آینده منطبق کنیم و تمام سیاست گذاری، قانون گذاری و الگوهای رفتاری ما منطبق بر آینده درخشانی باشد که در این بیانیه نوید آن داده شده است و این موضوع ابتدا باید مدنظر مسئولین و جوانان و سپس آحاد مردم قرار گیرد.
بنایی افزود: این بیانیه از سوی شخصی عادل، متقی، مسلط و فقیه جامع الشرایط صادر شده لذا یک بیانیه عادی نیست و آینده نگری ژرف، اطمینان به آینده و امید به راه های دور را درون خود جای داده است.
وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب تفکرات وابسته به قدرت های سلطه گر برای حل مشکلات اقتصادی کشور را مورد نقد قرار دادند و این موضوع به ما نشان می دهد که باید پیشرفت را در درون خود دنبال کنیم که مصداقی ترین راه این پیشرفت نیز اقتصاد مقاومتی است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی 24 بهمن ماه در بیانیه ‌ای خطاب به جوانان و آینده ‌سازان ایران، برداشتن گام بزرگ دوم به سوی آرمان ‌های انقلاب اسلامی را در هفت فصل تبیین کردند.
3221 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.