علی رسولیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش از این مکاتبات متعدد با نمایندگان کمیته منتخب قوای سه گانه در خصوص موسسات مالی و اعتباری انجام شده بود که امروز تصویب شد موسسه منحله بدر توس نیز جزو موسسات و تعاونی هایی قرار گیرد که مبالغی در آینده به آنها پرداخت می شود.
وی بدون اشاره به نحوه پرداختها اظهار داشت: جزئیات این پرداخت ها طی روزهای آینده توسط بانک مرکزی اعلام خواهد شد.
وی با رد موضوع حذف موسسه منحله بدر توس از زیرمجموعه موسسه اعتباری کاسپین گفت: پیش از این بحثهایی برای میزان دارایی های موسسه منحله بدر توس مطرح بود اما جدایی بدر توس از کاسپین هیچگاه به صورت کتبی به استانداری خراسان رضوی اعلام نشده بود و فقط عدم پرداخت به این موسسه منحله پیشنهاد شده بود که با تلاش استاندار خراسان رضوی این موضوع منتفی شد.
ظهر امروز حدود 40 نفر از سپرده گذاران موسسه بدرتوس با مراجعه به استانداری خراسان رضوی علاوه بر اینکه خواستار تعیین تکلیف سپرده های مسدود شده خود طی چهار سال گذشته شدند، صحت برخی شنیده ها در زمینه عدم پرداخت یا حذف موسسه بدرتوس از مجموعه کاسپین را از مسئولین استان جویا شدند.
اسفند پارسال معاون سیاسی، امنیتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی اعلام کرده بود با شناسایی منابع و انتقال آنها، مطالبات سپرده گذاران موسسه کاسپین تا مبلغ یک میلیارد ریال بطور کامل پرداخت شده است.
وی در خصوص سپرده های بیشتر از یک میلیارد ریال نیز گفته بود که مبلغ یک میلیارد ریال از سپرده های بالاتر از یک میلیارد ریال نیز پرداخت شده است.
موسسه اعتباری کاسپین سال 1394 در چارچوب سیاستهای بانک مرکزی به منظور ساماندهی و تبدیل تعاونیهای اعتباری از تجمیع تعاونیهای اعتبار فرشتگان، امید جلین گرگان، کشاورزان مازندران، حسنات اصفهان، دامداران و کشاورزان کرمانشاه، الزهرا (س) مشهد، بدر توس و پیوند شکل گرفت.
3221 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.