در این مراسم که روز پنجشنبه در محل دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی برگزار شد آیت الله سید احمد علم الهدی از خانواده های معظم این شهیدان در مشهد مقدس به عنوان میهمانان ویژه حضرت رضا (ع) نام برد و خطاب به آنها گفت: شما عزیزان از چنان ارج و قربی در درگاه الهی برخوردار هستید که حضرت رضا (ع) به شما سلام و درود می فرستد و به خاطر تقدیم شهیدان بزرگوار خود جایگاه معنوی والایی کسب کرده اید.
وی افزود: وقتی شما به زیارت امام رضا (ع) مشرف شدید شهیدان بزرگوارتان را در کنار خود احساس کردید و این شهیدان سفارش شما را به امام رئوف فرموده اند همان گونه که در آن دنیا نیز شفیع شما در محضر اولیاء الله هستند و این امتیاز بزرگی است که این شهیدان بزرگوار در این دنیا و آن دنیا به شما عطا کرده اند که جای شکر و قدردانی دارد.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: شهادت این عزیزان برای شما فقط سوز و گداز نیست بلکه با این شهادتها شما در محضر خداوند رو سفید شدید و از چنان جایگاه معنوی ای برخوردار شدید که امام رضا (ع) به شما سلام می کند و دلداری و تسلی می دهد.
آیت الله علم الهدی افزود: اکنون آنچه که مهم است پاسداری از این جایگاه معنوی است و بر شما خانواده های عزیز ادامه راه این شهیدان والا مقام تکلیف الهی است.
وی تاکید کرد: این عزیزان در راه پاسداری از میهن اسلامی به درجه رفیع شهادت رسیدند و خار چشم دشمنان نظام و انقلاب بودند و عده ای مزدور و کور دل اجیر شده آنها را به شهادت رساندند.
24 بهمن ماه امسال در حادثه کور تروریستی جاده خاش به زاهدان 27 نفر از مرزبانان دلیر لشکر 14 امام حسین استان اصفهان به شهادت رسیدند.گروهک تروریستی جیش العدل وابسته به القاعده مسئولیت این حادثه را بر عهده گرفت.
1922/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.