به گزارش ایرنا، رقابت 2 تیم پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس (سرخابی) و پیشکسوتان مشهد با نتیجه یک بر صفر به سود سرخابی ها پایان یافت.
دیدار 2 تیم پیشکسوتان مشهد و پیشکسوتان تیم ملی نیز با نتیجه 2 بر یک به سود میهمان به پایان رسید و دیدار سوم بین 2 تیم پیشکسوتان سرخابی و پیشکسوتان تیم ملی نیز با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.
در این رقابتها که در سه وقت 30 دقیقه ای انجام شد، تیم پیشکسوتان سرخابی با نام سردار شهید هادی با ترکیب نیما نکیسا، اکرامی، یونس باهنر، نصرتی، شهروز، عباس آقایی، حسین کاظمی، معدن چی، جواد کاظمیان، مهدی شیری و محسن بیاتی نیا و با مربیگری پرویز مظلومی و ناصر ابراهیمی و سرپرستی محمد شادکام به میدان رفتند.
هادی طباطبایی، مهدی امیر آبادی، مرتضی اسدی، هاشمی نسب، حسن زاده، سید داوود سید عباسی، وحید رضایی، رجب زاده، اشپیتیم آرفی، آرش برهانی با مربیگری رضا وطن خواه و حسن روشن نیز با نام تیم شهید بروجردی در قالب تیم پیشکسوتان تیم ملی رقابت کردند.
تیم پیشکسوتان مشهد نیز با نام سردار شهید کاوه با حضور امید غلامی، حسین یعقوبی، کریم ابراهیمی، وحید توحیدیان، رضا حقیقی، حسین بادامکی، منصور توحیدیان، رضا داد و خداداد عزیزی، حمید ابراهیمی، حسین شاملو، منصور شفیعی، احسان عسکری، جواد ملکوتی، حسین غفوریان با مربیگری مرتضی شفیعی و سرپرستی محسن ظهوریان در این رقابتها شرکت کرد.
در پایان این مسابقات از همه بازیکنان و دست اندرکاران تیم های حاضر تجلیل شد.
در جریان این دیدارها که به همت موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تدارک دیده شده بود از خانواده سرداران شهید خراسان رضوی و 50 نفر از فرزندان شهدای مدافع حرم در مشهد قدردانی شد.
3221 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.