مهدی جمالی نژاد عصر جمعه در مجمع عمومی عادی اتحادیه های تاکسیرانی سراسر کشور در مشهد افزود: سازمان های تاکسیرانی را باید همچون سازمان های دیگر ارتقا دهیم.
وی اظهار داشت: باید با تنظیم شیوه نامه، ارتقای تاکسیرانی را به صورتی انجام دهیم که به این قشر سخت کوش خدشه ای وارد نشود.
وی گفت: سرمایه اجتماعی سبب افزایش امنیت اجتماعی و امنیت اجتماعی نیز منجر به ارتقای امنیت ملی می شود و این امر مهمترین شاخص در ثبات امنیت کشور است.
جمالی نژاد افزود: نشاط و شادابی مردم و تاکسیرانان به هم گره خورده است لذا به هر طریقی باید مشکلات این قشر زحمتکش را حل کنیم.

* خروج 74 هزار دستگاه تاکسی فرسوده
مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور نیز در این مجمع گفت: تاکنون 74 هزار دستگاه تاکسی فرسوده در کشور از سیستم حمل و نقل خارج شده و 64 هزار دستگاه تاکسی جدید جایگزین شده است.
مرتضی ضامنی افزود: نوسازی ناوگان تاکسیرانی به خاطر برخی موارد همچون عدم تخصیص سهمیه توسط خودروساز به سوی توقف پیش رفته است.
وی اظهار داشت: یکی از چالش های سال جاری تاکسیرانان بیمه تامین اجتماعی بود که با تلاش های صورت گرفته این مشکل حل شد، همچنین در راستای طرح های حمایتی از رانندگان، حدود 130 هزار حلقه لاستیک برای تاکسی ها توزیع شد.
وی گفت: رانندگان تاکسی از بسته حمایتی دولت برای اقشار آسیب پذیر برخوردار نبودند که با پیگیری های انجام شده بخشی از این راننده ها این بسته را دریافت کردند و مابقی نیز از این بسته حمایتی برخوردار خواهند شد.
مجمع عمومی اتحادیه مدیران عامل تاکسیرانی های شهری کشور روز جمعه با حضور مدیران عامل این سازمان ها در مشهد برگزار شد.
7505/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.