دکتر روح الله اسلامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رهبر فرزنانه انقلاب در این بیانه تاکید کردند که همچنان به اهداف نظام جمهوری اسلامی، انقلاب اسلامی و منافع ملی ایران پایبند هستیم و در دفاع از آن کوتاه نمی آییم.
وی ادامه داد: در شرایطی که آمریکا به فکر تضعیف ایران است، تاکید بر منافع ملی و استفاده از ظرفیتهای داخلی از سوی رهبری اقدامی هوشمندانه است. البته برای تحقق این بیانیه باید مجموعه نهادهای نظامی، امنیتی، مجلس، وزارت امور خارجه و سایر نهادها همسویی داشته باشند زیرا اقدامات یکجانبه بدون هماهنگی با نهادهای مرتبط مناسب نیست.
استاد علوم سیاسی دانشگاه فردوسی گفت: در این چارچوب از آنجا که برای هر موضوعی در کشور نهادهای زیادی وجود دارند، آنها نباید در قالب اقدامات فردی 'سلسله مراتب' فعالیت را برهم زنند که این امر منجر به آشفتگی و بی نظمی می شود.
وی افزود: در شرایطی که آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان به خیالی واهی فروپاشی جمهوری اسلامی ایران را مدنظر دارند، مسئله سیاسی و جناحی مطرح نیست بلکه تمامیت ارضی کشور مطرح است.
دکتر اسلامی ادامه داد: در این شرایط می بایست انسجام ملی و پرهیز از تفرقه که از تاکیدات مقام معظم رهبری است بیشتر از هر زمانی مورد توجه باشد و کارگزاران نظام جمهوری اسلانی با هوشیاری و انسجام، توطئه دشمنان را برای جلوگیری از پیشرفت انقلاب اسلامی در دهه پنجم انقلاب خنثی سازند.
حضرت‌ آیت ‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در اواخر ماه بهمن امسال در بیانیه ‌ای خطاب به جوانان و آینده‌سازان ایران، برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان ‌های انقلاب اسلامی را در هفت فصل تبیین کردند.
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.