علی رستمی روز سه شنبه در نشست اجرای طرح مثلث اقتصادی در تربت حیدریه افزود: این شهرستان با توجه به موقعیت مهم و مزیتهای منحصر به فرد در حوزه های مختلف بستر مناسبی برای توسعه اقتصادی، تجاری و اشتغال دارد.
وی اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی را مدلی موفق، تاثیرگذار و مورد تاکید استاندار خراسان رضوی توصیف و بیان کرد: در این چارچوب با برنامه ریزیهای صورت گرفته تربت حیدریه به پنج بخش تقسیم شد و شرکتهای سرمایه گذاری شامل 'گروه تولیدی فجر، شرکت طوس مسیر، مجتمع فولاد رخ، شرکت زرین زعفران، کارخانه طلای زرمهر و کائولن' فعال در قالب معینهای اقتصادی برای توسعه و توانمندسازی این شهرستان تفاهمنامه امضا کرده اند.
فرماندار تربت حیدریه ادامه داد: با تمام توان در این مسیر برای تسهیل امور و کاهش موانع گام برداشته و امیدواریم با تعامل مسئولان دستگاههای اجرایی و شرکتهای سرمایه گذار شاهد دستاوردهای مثبتی در این شهرستان باشیم.
وی همچنین گفت: در چارچوب اهداف مثلث اقتصادی 30 تفاهمنامه در بخشهای کشاورزی، دامپروری، صنایع و گردشگری با اعتبار شش هزار و 208 میلیارد تومان و حضور سرمایه گذاران مورد بررسی قرار گرفته است. با تحقق این تفاهمنامه ها برای پنج هزار و 499 فرد جویای در تربت حیدریه شغل ایجاد می شود.
مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در فاصله 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
7079/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.