سرهنگ قدیر مصرخانی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو های سنگین در شهرستان قوچان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی بابیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با کسب اطلاعات و بررسی شیوه ‌های وقوع سرقت، سارق سابقه ‌داری را شناسایی کردند، افزود: مأموران پس از اطمینان از انجام سرقت ‌ها توسط وی با هماهنگی مراجع قضایی این فرد را در عملیات ضربتی دستگیر کردند.
وی اظهار داشت: متهم در بازجویی ‌ها به 12 فقره سرقت اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه وی مقادیر بسیاری اموال مسروقه شامل باطری و آچار آلات خودروهای سنگین کشف شد.
سرهنگ مصرخانی گفت: متهم به ‌منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.
فرمانده انتظامی قوچان از شناسایی و دستگیری فرد دیگری که اقدام به کلاهبرداری 12میلیون ریالی از یک شهروند کرده بود خبر داد و افزود: پس از مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر کلاهبرداری 12میلیون ریالی از وی توسط فرد ناشناس، پیگیری این پرونده در دستور کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
وی اظهار داشت: طی تحقیقات مشخص شد شاکی اقدام به خرید با استفاده از یک نرم‌ افزار جعلی در یکی از شبکه های اجتماعی کرده و پس از مدتی متوجه برداشت 12 میلیون ریال از حساب خود ‌شده است.
وی گفت: کارشناسان پلیس فتا پس از کسب اطلاعات متهم را در استان فارس شناسایی و با دستور مراجع قضایی، پرونده برای دستگیری متهم به‌ صورت نیابتی به دادسرای مربوطه ارسال شد.
شهرستان 180 هزار نفری قوچان در 137 کیلومتری شمال مشهد واقع است.
7501 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.