محمدرضا حیدری روز دوشنبه در نشست شورای اسلامی شهر مشهد افزود: همچنین در ایام پایانی سال شهرداری مشهد باید به مسائل اقتصادی و مالی به ویژه در تامین حقوق و پرداختیهای نیروهای شهرداری و پیمانکاران توجه لازم را داشته باشد.
وی ادامه داد: البته تعهدات نباید خارج از چارچوب قانونی باشد. شورای شهر و شهرداری مشهد طی این دوره در موضوع صدور مجوزها و پاسخگویی مطالبات، تامین و دریافت منابع را به زیرپا گذاشتن ضوابط و مقررات ترجیح نداده و همواره قانون مدنظر بوده است.
رئیس شورای شهر مشهد همچنین ضمن تبریک فرارسیدن سالگرد میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: زن همواره در دین اسلام از جایگاه بالایی برخوردار است و نباید به نام دین و انقلاب زنان را از مشارکت در جامعه محروم کرد.
وی افزود: در شرایط فعلی نیازمند حضور فعال زنان در عرصه های مختلف هستیم و این مهم در شورای پنجم شهر مشهد نیز مورد توجه بوده و امیدواریم شهردار نیز به موضوع بکارگیری زنان بر مبنای شایستگیها در بخشهای مختلف مدیریت شهری توجه ویژه داشته باشد.
حیدری در ادامه به افتخارآفرینی هنرمندان مشهدی در جشنواره تئاتر فجر امسال نیز اشاره و بیان کرد: هنرمندان مشهدی و خراسانی به رغم امکانات کم و برخی محدودیتهای غیرقابل توجیه، توانستند خوب بدرخشند.
وی ادامه داد: هنرمندان فعال در عرصه تئاتر در مشهد از کمبود امکانات نظیر نبود سالن نمایش رنج می برند که امیدواریم مدیریت شهری به پروژه احداث پردیس تئاتر مشهد اهتمام داشته باشد.
حیدری همچنین به فرارسیدن روز مهندس اشاره و بیان کرد: شورا و مدیریت شهری همکاری لازم را با سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی با هدف نخبه پروری و تکریم ارباب رجوع دارد.
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.