به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، این جشنواره با هدف احیای نهضت خدمت‌ رسانی به محرومین و همچنین هم افزایی بنیاد کرامت امام رضا (ع) با مجموعه ‌های مردمی خدمت ‌رسان برگزار می‌ شود تا با شناسایی و جمع‌ آوری تجارب موفق و ایده ‌های نو، ضمن تشویق و حمایت از آنها اقدامات لازم برای ایجاد شبکه فعالان این عرصه انجام شود.
جشنواره ملی کرامت در 6 موضوع شامل خانواده، بانوان، کارآفرینی، تربیت و آموزش، بهداشت و سلامت، اطعام و معیشت در 2 بخش 'تجربه‌ های موفق' و 'ایده‌' با هدف احیای نهضت خدمت‌ رسانی به محرومین برگزار می شود.
تشکل‌ های مردمی، خیریه ‌ها، گروه ‌های جهادی، سازمان‌ های مردم ‌نهاد و علاقه مندان به شرکت در بخش 'تجربه ‌های موفق' و همچنین علاقه مندان به شرکت در بخش 'ایده' این جشنواره، باید با پرکردن فرم ثبت ‌نام در سایت جشنواره به آدرس https://fest.bkr.ir یک 'ویدئوی معرف' نیز به همراه آن بارگذاری کنند.
'ویدئوی معرف' باید شامل نام و نام ‌خانوادگی نماینده تشکل، نام تشکل، محل استقرار تشکل، سال شروع فعالیت و حوزه فعالیت، موضوع مورد نظر برای انتقال تجربه یا ایده از بین موضوعات 6 گانه جشنواره، منطقه اجرای ایده یا تجربه خدمت ‌رسانی و شرح کامل آن باشد.
پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره 20 اردیبهشت ماه سال 1398 است.
7489 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.