*امام جمعه سبزوار در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب مسائل راهبردی را در توسعه انقلاب مطرح کردند و از جمله در این بیانیه به اقتصاد مقاومتی توجه ویژه ای داشتند.
حجت الاسلام غلامرضا مقیسه افزود: در بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب به مبانی اقتصاد مقاومتی به عنوان عامل اقتدار، عزت ملت و بسته شدن راههای نفوذ دشمن توجه شده است.
وی ادامه داد: در این بیانیه به درونزا کردن اقتصاد، تولید دانش بنیان، ظرفیت بخش خصوصی، مبارزه با فساد اقتصادی، رفع تبعیض و توجه به اقشارمحروم به عنوان نکات مهم و کلیدی بخش اقتصادی کشور هم عنایت شده است.
او با اشاره به اقدام پسندیده دولت در توزیع برخی کالاهای اساسی با قیمت مناسب در بین مردم و نیازمندان افزود: توزیع عادلانه کالاهای اساسی و نظارت بر این کار باید جدی گرفته شود.

* امام جمعه گناباد هم بیانیه اخیر رهبر معظم در آغاز دهه پنجم انقلاب را چراغ روشنی فراروی توسعه و پیشرفت و راهگشای تنگناهای کشور دانست و گفت: باید این بیانیه ملاک برنامه ریزیهای مسئولان قرار گیرد.
حجت الاسلام حسن صادقی نسب با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب، دشمن شناسی را از ضرورتهای امروز کشور دانست و افزود: مسئولان زمانی که دشمنان مشت و دندان نشان می دهند نباید ترسی به خود راه دهند و زمانی که لبخند می زنند هم نباید فریب آنها را بخورند.
وی ادامه داد: آمریکاییها شمشیر خود را علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران از رو بسته اند و باید مراقب اروپایی ها که با خدعه عمل می کنند نیز بود و به وعده هایشان نباید دل خوش کرد.

* امام جمعه موقت تربت حیدریه نیز در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: یکی از نکاتی که در بیانیه گام دوم رهبری به آن اشاره شد استفاده از ظرفیت نیروی جوان در عرصه مدیریتی کشور است.
حجت الاسلام محمد کازری افزود: مسئولان باید زمینه ورود جوانان در عرصه مدیریتی کشور را فراهم کنند و در کنار استفاده از تجربیات نیروهای کارآمد، ظرفیت نیروی جوان نیز در عرصه مدیریت کشور به کارگیری شود.
وی با اشاره به این که جوانان دیروز هشت سال جنگ تحمیلی را مدیریت کردند و به پیروزیهای بزرگی نیز دست یافتند ادامه داد: نظام اسلامی به واسطه تلاش و مجاهدتهای شبانه روزی جوانان بسیجی به پیشرفتهای بزرگی دست یافته است.
1922/2095/7079/7495/8145
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.