به گزارش ایرنا این تفاهمنامه روز پنجشنبه در نشست ستاد فرماندهی اقتصادی مقاومتی خراسان رضوی در شهرستان سرخس به امضا رسید.
نماینده مردم سرخس و فریمان در مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت: مشکلات اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری از مهم ترین مسائل این شهرستان به شمار می رود.
احسان قاضی زاده افزود: برخی از این مشکلات مربوط به آستان قدس رضوی است و بخشی مربوط به ناکامل ماندن و فقدان سرمایه گذاری کامل در این منطقه است.
وی اظهار داشت: شرکت های نفت و گاز حضور گسترده ای در منطقه دارند که به دلیل منابع درآمدی سرشار این بخش توانسته است طرحهای عمرانی مختلف در منطقه اجرا کند.
وی گفت: سرمایه گذاری بخش خصوصی نیازمند امنیت ذهنی است که باید از سوی دولت ایجاد شود و در غیر این صورت سرمایه گذاری در منطقه محقق نخواهد شد.
قاضی زاده به نگاه توسعه محور استاندار خراسان رضوی اشاره کرد و افزود: حضور آقای رزم حسینی در استانداری خراسان رضوی موجب شده است که استان از سیاسی کاریهایی که در سالهای گذشته آن را آزار می داد، نجات یابد.
وی حضور 18 نفر از نمایندگان استان خراسان رضوی در جلسه با استاندار را نشان از حمایت همه نمایندگان و گرایشات سیاسی از ایشان دانست.
قائم مقام آستان قدس رضوی نیز گفت: مسائل اقتصادی کشور بسیار پیچیده و در هم تنیده و پر حجم است اما راه حل آن بسیار ساده می باشد.
رضا فاطمی ارفع افزود: در سرخس می توان با راه حل های ساده مشکلات پیچیده را حل کرد که علاوه بر اقدامات آستان قدس رضوی در قالب معین اقتصادی منطقه، کار اصلی بر عهده مردم است.
وی اظهار داشت: اقدامات این استان در سرخس طی سالهای آینده به صورت کاملا شاخص خواهد بود.
وی گفت: به دنبال کمک به کسب و کارها هستیم، نه اینکه محصولی توسط آستان قدس رضوی تولید شود، بلکه به دنبال حمایت از بخش مردمی برای این تولید می باشیم.
استاندار خراسان رضوی امروز به منظور انعقاد تفاهمنامه اقتصاد مقاومتی و تعیین معین های اقتصادی برای سرخس به این شهرستان سفر کرد.
3221/3027 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.