به گزارش ایرنا، محمدحسن قدیری ابیانه روز پنجشنبه در نشست علمی، پژوهشی طلاب و روحانیان تربت حیدریه افزود: بیانیه گام دوم انقلاب، حرکتی نو در مسیر ملت و مسئولان نظام بود که با بررسی گذشته، حال و آینده و نیز تمام واقعیتها اعم از چالشها، فرصتها، تهدیدها، کم کاریها و نقاط قوت و ضعف وضع موجود به درستی از سوی رهبری ارائه شد.
وی ادامه داد: برای فهم این پیام مهم رهبری در گام دوم انقلاب باید به این درک برسیم که امروز جمهوری اسلامی ایران از 40 سال گذشته اش قوی تر و مقتدرتر است و به همان میزان دشمنان این نظام نیز ضعیف تر شده اند.
این دیپلمات سابق جمهوری اسلامی ایران گفت: اکنون 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران گذشته است و با وجود فشارهای اقتصادی، تحریمها و فتنه های داخلی و خارجی که توسط جبهه استکبار علیه این نظام طراحی و اجرا می شود مردم ایران جشن 40 سالگی نظام سیاسی خود را با نشاط و نیز با شکوهتر از همیشه برگزار کردند.
قدیری ابیانه به مشکلات پیش روی جامعه در حوزه های مختلف اشاره کرد و افزود: امروز اگر نتوانیم واقعیتها را به صورت صحیح شناسایی کنیم به طور قطع نخواهیم توانست برای حل آنها راهکار ارائه دهیم و لذا شناخت درست وضعیت موجود و مشکلات مسیر، بسیار حائز اهمیت است.
مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
1922/7079/6121
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.