محمد رضا داورزنی عصر چهارشنبه در مجمع سالانه فدراسیون نجات غریق و غواصی در مشهد افزود: به دنبال این هستیم تا ناجیان شاخص و افرادی که عملکرد خوبی طی یک سال در این زمینه داشته اند همانند قهرمانان ملی و ورزشی تقدیر شوند.
وی با بیان اینکه سالانه دست کم 900 نفر در نقاط غیر حفاظت شده شنا جان خود را از دست می دهند اظهار داشت: ناجیان غریق در هفت سال اخیر جان 70 هزار نفر را نجات داده اند و ارزش کار این افراد که در بدترین شرایط جان خود را به خاطر می اندازند کمتر از کار قهرمانان ورزشی نیست.
وی گفت: فدراسیون نجات غریق با توسعه آموزشها و تربیت ناجیان نقش مهمی در کاهش تلفات انسانی داشته است و وزارت ورزش و جوانان هم از برنامه های این فدراسیون حمایت می کند و از ظرفیت های قانونی برای کمک به هیاتهای استانی و ادارات کل نیز استفاده می شود.
داورزنی همچنین با اشاره به اجرای ماده 88 و واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی افزود: الزامات قانونی اجرای این ماده به استفاده مردم از امکانات ورزشی آسیب می زند.
وی اظهار داشت: هیاتهای ورزشی استانها باید اماکن مازاد را به مزایده بگذارند اما اکنون این ماده تبدیل به ضرورت برای همه امکانات شده است.
وی گفت: قانونی تدوین شده و در مرحله نهایی خود است که بر اساس آن دست هیاتهای استانی و مدیران کل برای اجرای وظایف خود بازتر می شود.
مجمع سالانه فدراسیون نجات غریق و غواصی با حضور اعضای مجمع و ارائه گزارش سال 96 در مشهد برگزار شد.
7507 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.